Naše služby

Nabízíme komplexní služby v oblasti účetnictví. Zpracováváme podvojné účetnictví, daňovou evidenci (dříve jednoduché účetnictví) a agendy související. Jedná se o vedení standardního účetnictví dle platných norem.

Obsahem obou typů zpracovávané agendy jsou tyto služby:

  • Kontrola a případné doplnění všech náležitostí dokladů
  • Účetní poradenství
  • Zavedení dokladů a ostatních informací do ekonomického systému
  • Vedení deníku daňové evidence nebo vedení hlavní knihy a účetního deníku (podvojné účetnictví)
  • Vedení pokladní knihy
  • Vedení knihy bankovních dokladů
  • Saldokontní sledování závazků a pohledávek
  • Evidence majetku
  • Skladová evidence
  • Vnitropodnikové sledování
  • Vyhotovení výstupních sestav dle požadavků klienta
  • Vyhotovení zákonem stanovených výstupů
  • Vedení evidence pro účely DPH (záznamní povinnost)
  • Zpracování přiznání k DPH vč. souvisejících hlášení
  • Zpracování roční účetní závěrky
  • Zpracování přiznání k dani z příjmů a ke všem ostatním daním, ke kterým je klient registrován

Dále poskytujeme tyto související služby:

  • hlavní účetní pro zpracování přiznání k DPH, ročních účetních závěrek a dalších odborných účetních služeb
  • vedení podrozvahové evidence
  • zpracování a vedení účetních i mzdových vnitropodnikových směrnic
  • vyplnění výkazů pro Český statistický úřad
  • zpracování výkazu pro INTRASTAT
  • realizace přechodu z daňové evidence na vedení účetnictví
  • zajištění služeb auditora
  • zajištění korespondenční adresy v sídle naší společnosti – vhodné např. pro zahraniční subjekty, kteří jsou plátci DPH v ČR.

V rámci zpracování mezd se specializujeme nejen na mzdové účetnictví,  ale také na celou oblast personalistiky. Naši klienti mají k dispozici specialisty na věci mzdové, daňové, legislativní vycházející ze znalosti zákoníku práce a dlouholetých praktických zkušeností.

Obsahem zpracování mezd jsou tyto služby:

  • kompletní zpracování mezd malých a středních firem
  • přihlášení a odhlášení zaměstnanců na zdravotní pojišťovně a OSSZ
  • měsíční přehledy pro zdravotní pojišťovny a OSSZ
  • výplatní pásky
  • příprava příkazu k úhradě
  • roční zúčtování daně z příjmů zaměstnance
  • roční vyúčtování daně z příjmů fyzických osob a daně vybírané srážkou
  • evidenční listy
  • příprava podkladů pro kontroly
  • zastupování na úřadech

Pro své klienty zajišťujeme komplexní daňový servis, tzn. zpracování veškerých daňových přiznání, zpracování veškerých účetních dokladů, vedení evidence pohledávek a vyhotovení uzávěrek dle požadavků zákazníka.

Připravíme Vám přiznání k:

  • dani z příjmu právnických osob
  • dani z příjmu fyzických osob – typ A
  • dani z příjmu fyzických osob – typ B
  • dani z přidané hodnoty – vyhotovení měsíčních (čtvrtletních) přiznání k DPH
  • silniční dani
  • dani z nemovitosti
  • dani z převodu nemovitosti
  • a jiné

Podnikatelské poradenství je široký obor, který může nabývat různých forem: od hodinového pohovoru s poradcem přes hloubkovou analýzu procesů firmy a návrh změn.

Naše společnost  poskytuje podnikatelské poradenství například v následujících oblastech:

  • problémy související se vstupem do EU a přechod na Mezinárodní účetní standardy
  • přechod z daňové evidence na podvojné účetnictví
  • optimalizace daňového základu
  • výměna účetního programu
  • výběr optimální formy podnikání v závislosti na jeho druhu
  • změna formy podnikání
  • efektivní řešení ekonomického oddělení Vaší firmy

Externí účetnictví:
Externí účetnictví je klasickou formou vedení účetnictví. Všechny účetní informace jsou zpracovávány v dohodnutých intervalech a včas předávány klientovi dle podepsané smlouvy. Nabízíme možnost skladování dokladů v místě naší kanceláře, kde k nim má klient v případě nutnosti přístup.

Sdílené účetnictví:
Sdílené účetnictví je kombinace vlastní interní účtárny a externího zpracování účetnictví. Z interní účtárny jsou přebírány pomocí moderní technologie potřebné dokumenty a informace. Následně jsou externě zpracovávány a zpět poskytnuty klientovy.

Online účetnictví:
Online účetnictví je služba vhodná zejména pro začínající firmy nebo nově založené pobočky zahraničních společností. Tvoří přechodný stupeň mezi externím účetnictvím a účetní supervizí. Doklady nám dodáte zabezpečenou elektronickou formou a máte stálý přístup k informacím důležitým pro řízení firmy.