Nabízíme komplexní služby v oblasti účetnictví. Zpracováváme podvojné účetnictví, daňovou evidenci (dříve jednoduché účetnictví) a agendy související. Jedná se o vedení standardního účetnictví dle platných norem.
Obsahem obou typů zpracovávané agendy jsou tyto služby:
- Kontrola a případné doplnění všech náležitostí dokladů
- Účetní poradenství
- Zavedení dokladů a ostatních informací do ekonomického systému
- Vedení deníku daňové evidence nebo vedení hlavní knihy a účetního deníku (podvojné účetnictví)
- Vedení pokladní knihy
- Vedení knihy bankovních dokladů
- Saldokontní sledování závazků a pohledávek
- Evidence majetku
- Skladová evidence
- Vnitropodnikové sledování
- Vyhotovení výstupních sestav dle požadavků klienta
- Vyhotovení zákonem stanovených výstupů
- Vedení evidence pro účely DPH (záznamní povinnost)
- Zpracování přiznání k DPH vč. souvisejících hlášení
- Zpracování roční účetní závěrky
- Zpracování přiznání k dani z příjmů a ke všem ostatním daním, ke kterým je klient registrován
Dále poskytujeme tyto související služby:
- hlavní účetní pro zpracování přiznání k DPH, ročních účetních závěrek a dalších odborných účetních služeb
- vedení podrozvahové evidence
- zpracování a vedení účetních i mzdových vnitropodnikových směrnic
- vyplnění výkazů pro Český statistický úřad
- zpracování výkazu pro INTRASTAT
- realizace přechodu z daňové evidence na vedení účetnictví
- zajištění služeb auditora
- zajištění korespondenční adresy v sídle naší společnosti – vhodné např. pro zahraniční subjekty, kteří jsou plátci DPH v ČR.
V rámci zpracování mezd se specializujeme nejen na mzdové účetnictví, ale také na celou oblast personalistiky. Naši klienti mají k dispozici specialisty na věci mzdové, daňové, legislativní vycházející ze znalosti zákoníku práce a dlouholetých praktických zkušeností.
Obsahem zpracování mezd jsou tyto služby:
- kompletní zpracování mezd malých a středních firem
- přihlášení a odhlášení zaměstnanců na zdravotní pojišťovně a OSSZ
- měsíční přehledy pro zdravotní pojišťovny a OSSZ
- výplatní pásky
- příprava příkazu k úhradě
- roční zúčtování daně z příjmů zaměstnance
- roční vyúčtování daně z příjmů fyzických osob a daně vybírané srážkou
- evidenční listy
- příprava podkladů pro kontroly
- zastupování na úřadech
Pro své klienty zajišťujeme komplexní daňový servis, tzn. zpracování veškerých daňových přiznání, zpracování veškerých účetních dokladů, vedení evidence pohledávek a vyhotovení uzávěrek dle požadavků zákazníka.
Připravíme Vám přiznání k:
- dani z příjmu právnických osob
- dani z příjmu fyzických osob – typ A
- dani z příjmu fyzických osob – typ B
- dani z přidané hodnoty – vyhotovení měsíčních (čtvrtletních) přiznání k DPH
- silniční dani
- dani z nemovitosti
- dani z převodu nemovitosti
- a jiné
Podnikatelské poradenství je široký obor, který může nabývat různých forem: od hodinového pohovoru s poradcem přes hloubkovou analýzu procesů firmy a návrh změn.
Naše společnost poskytuje podnikatelské poradenství například v následujících oblastech:
- problémy související se vstupem do EU a přechod na Mezinárodní účetní standardy
- přechod z daňové evidence na podvojné účetnictví
- optimalizace daňového základu
- výměna účetního programu
- výběr optimální formy podnikání v závislosti na jeho druhu
- změna formy podnikání
- efektivní řešení ekonomického oddělení Vaší firmy
Externí účetnictví:
Externí účetnictví je klasickou formou vedení účetnictví. Všechny účetní informace jsou zpracovávány v dohodnutých intervalech a včas předávány klientovi dle podepsané smlouvy. Nabízíme možnost skladování dokladů v místě naší kanceláře, kde k nim má klient v případě nutnosti přístup.
Sdílené účetnictví:
Sdílené účetnictví je kombinace vlastní interní účtárny a externího zpracování účetnictví. Z interní účtárny jsou přebírány pomocí moderní technologie potřebné dokumenty a informace. Následně jsou externě zpracovávány a zpět poskytnuty klientovy.
Online účetnictví:
Online účetnictví je služba vhodná zejména pro začínající firmy nebo nově založené pobočky zahraničních společností. Tvoří přechodný stupeň mezi externím účetnictvím a účetní supervizí. Doklady nám dodáte zabezpečenou elektronickou formou a máte stálý přístup k informacím důležitým pro řízení firmy.